Въпрос |
Как да получим помощ при работа със системата?
|
При затруднения по време на работа със системата може да използвате " Ръководство на потребителя"
|
|
Как да изпратя заявка за записване в избрано обучение?
|
|
|
Започнах онлайн обучението, но стартирах решаване на тест и сега не мога да се върна, за да изчета материалите, казусите и да видя видеото. Как мога да се върна на материалите?
|
След въпросите има бутон "Готово! Изпрати отговорите!", който трябва да натиснете. Така можете да се върнете на материала за четене,а след това с бутон "Ново тестване" можете да решавате многократно теста.
|
|
Аз съм от Враца и искам да участвам в он-лайн обучението. Как мога да се запиша?
|
В обучението могат да участват само лица от следните статистически региони: Югозападен, Южен централен, Югоизточен и Североизточен. Ако не попадате в някой от изброените региони няма да имате достъп до курсовете за обучение.
|
|
Опитвам се да се регистрирам, но излиза съобщение за дублиране на УИН. Как мога да се регистрирам?
|
Ако Ви излиза съобщение за дублиране на УИН не е нужно да се регистрирате. За да достъпите курса е необходимо да въведете потребителско име и парола, които сте получили на Вашия е-mail.
|
|
Какво трябва да направите, ако в браузъра, с който работите излиза блокиран изкачащ прозорец?
|
|
|
Не мога да разпечатам от системата сертификат за преминат успешно курс на обучение.
|
Възможни причини:
1. Не сте преминали успешно всички тестове от курса на онлайн обучение.
2. Уеб браузърът, който използвате е блокирал отварянето на нови прозорци. Моля, разрешете изкачащите прозорци в своя браузър (Въпрос 6) и изберете отново Печат на сертификат.
|
|
Здравейте, регистрирах се и влизам в платформата, но нямам достъп до курсовете и
тестовете. Какво да правя?
|
След като влезете в системата ще видите линк "Ранно откриване на тревожност и
депресия в първичната помощ", който трябва да натиснете.
|
|