|   | 
 
  EN  BG  
 Начало
 Регистрация
 Често задавани въпроси
Търсене във въпросите:
Въпрос
Как да получим помощ при работа със системата?
Отговор на въпрос
(Покажи отговор...)
При затруднения по време на работа със системата може да използвате "Ръководство на потребителя
Как да изпратя заявка за записване в избрано обучение?
Отговор на въпрос
(Покажи отговор...)
Започнах онлайн обучението, но  стартирах решаване на тест и сега не мога да се върна, за да изчета материалите, казусите и да видя видеото. Как мога да се върна на материалите?
Отговор на въпрос
(Покажи отговор...)
След въпросите има бутон "Готово! Изпрати отговорите!", който трябва да натиснете. Така можете да се върнете на материала за четене,а след това с бутон "Ново тестване" можете да решавате многократно теста.
Аз съм от Враца и искам да участвам в он-лайн обучението. Как мога да се запиша?
Отговор на въпрос
(Покажи отговор...)
В обучението могат да участват само лица от следните статистически региони: Югозападен, Южен централен, Югоизточен и Североизточен. Ако не попадате в някой от изброените региони няма да имате достъп до курсовете за обучение.
Опитвам се да се регистрирам, но излиза съобщение за дублиране на УИН. Как мога да се регистрирам?
Отговор на въпрос
(Покажи отговор...)
Ако Ви излиза съобщение за дублиране на УИН не е нужно да се регистрирате. За да достъпите курса е необходимо да въведете потребителско име и парола, които сте получили на Вашия е-mail.
Какво трябва да направите, ако в браузъра, с който работите излиза блокиран изкачащ прозорец?
Отговор на въпрос
(Покажи отговор...)
Ако използвате Mozilla Firefox:
-
Необходимо е да отидете с мишката върху иконата за блокирани pop-up-и и да изберете опцията Edit Pop-up Blocker Options. В прозореца с настройки трябва да добавите адреса на уеб-портала за обучение чрез избор на бутон Allow









Ако използвате Google Chrome:
- Необходимо е да отидете с мишката върху иконата за блокирани pop-up-и и да изберете опцията Always allow pop-ups from http://dl.ncpha.government.bg



Ако използвате Internet Explorer:
- Необходимо е да отидете с мишката на лентата с блокираните pop-up-и и да изберете опцията Always Allow Pop-ups from This Site.






Не мога да разпечатам от системата сертификат за преминат успешно курс на обучение.

Отговор на въпрос
(Покажи отговор...)
Възможни причини:
1. Не сте преминали успешно всички тестове от курса на онлайн обучение.
2. Уеб браузърът, който използвате е блокирал отварянето на нови прозорци. Моля, разрешете изкачащите прозорци в своя браузър (Въпрос 6) и изберете отново Печат на сертификат.
Здравейте, регистрирах се и влизам в платформата, но нямам достъп до курсовете и
тестовете. Какво да правя?
 
Отговор на въпрос
(Покажи отговор...)
След като влезете в системата ще видите линк "Ранно откриване на тревожност и
депресия в първичната помощ", който трябва да натиснете.